frauharriet

Direktlänk till inlägg 10 mars 2020

Blodprov på mottagningen

Av Harriet - 10 mars 2020 18:13

Varje gång jag besöker Prima får jag skyhög puls och börjar kallsvettas. Den här gången var inte annorlunda - jag hatar att gå dit. Mitt blod ska tydligen analyseras i Paris i syfte att utreda NPF-diagnosers ärftlighet. Det var inte lite blod de tog och jag blev smått fascinerad när jag såg hur fort provrören fylldes. Senare skulle jag även bli uppringd och få veta var jag kunde läsa om resultaten av studien, samt om man hittat något oroväckande i mina blodvärden. Såhär mot kvällen till känner jag mig nästan lite sjuk. Är öm och har ont i huvudet. Behöver förmodligen jobba lite på att återställa vätskebalansen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Harriet - 14 mars 2020 16:38


Ätstörningar är nästan vardagsmat nuförtiden. Det är så många jag möter som har en ansträngd relation till mat. Jag har själv accepterat att jag förmodligen aldrig kommer att bli riktigt frisk. I perioder mår jag sämre och slutar helt enkelt att äta....

Av Harriet - 13 mars 2020 15:19


Jag går i KBT för social ångest och den här sessionen fick jag inte ur mig så mycket. Det var bara fyra av oss som dök upp och det gör situationen väldigt obekväm eftersom pressen att svara på frågor fördelas på färre personer. Jag kände dessutom att...

Av Harriet - 9 mars 2020 16:00

Jag extraknäcker på Tradera och säljer vidare barnkläder som jag hittar för en billig peng på Stadsmissionen. På regelbunden basis uppsöker jag även olika loppisar. Det är inte alltid som jag säljer just barnkläder, ibland hittar jag en och annan lek...

Av Harriet - 9 mars 2020 12:26


Hej! Mitt riktiga namn är egentligen inte Harriet, men det är namnet jag valt att gå under för att behålla min anonymitet något sånär. Jag har ett ganska trassligt liv med såväl familjeproblem som psykiska bekymmer och älskar inte livet, men försöker...

Presentation


Kalla mig Harriet. Sympatisk excentriker, aspergare och lite allmänt labil. Var hälsad!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards